justbeccca

Doggywalker

Kategori: Allmänt

Idag är det egentligen ute väder, men själv sitter man inne med en kaffekopp och underbara vänner med varsin dator och försöker plugga. Får väl se hur detta slutar, om man får något gjort. Hittar ju på en massa annat, så som att leta lokal, svara på mail och kolla på alla söta valpar och en massa olika bloggar. Är nog inte speciellt taggad på att plugga idag.
-
Men jag har ju fått röra på mig i det fina vädert. David M och jag tog oss en timmes promenad med Emil och Atos i de fina vädret för två timmarsen. Ett litet varv i skogen och sedan fortsatte vi på klarälvsbanan. Riktigt skönt va det och jag längtar ut igen. Får ta en paus om någon timme för en till härlig promenad.
-
För er alla som hittat hit, Välkommna. Vart lite förvånad att helt plötsligt va så många kommentarer. Men med mig är det bara bra, lite butter över att sitta inne när de är sol och 14,5plus ute. Men förhoppningsvis är det så här fint väder imorgon igen.
-
Tänkte även säga att jag tar emot fler promenad hundar och är även dagmatte till två. Men vi tar emot fler som vill ha hundarna hos någon på dagarna. Så Skriv en kommentar med eran mailadress så tar jag kontakt med er om ni är på jakt efter en doggywalker i Klarstadsområdet. Jag godkänner inte de kommenterer ni skriver mailadresser i. Då jag anser att inte alla ska veta dem, lite privatliv ska man ha. Då skriver jag vad som erbjuds på promenaderna, även i hemmet. Vad priset blir beroende på vad ni är ute efter och hur länge och långt bort ni bor. Ni kan även skriva frågor till mig när ni då fått första mailet.
-
Ha en toppen dag nu alla! Drick kaffe och njut av solen, även åt mig :D
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: