justbeccca

Snbbuppdatering

Kategori: Allmänt

Oh Gud vad jag verkligen önskar att dygnet hade fler timmar, då hade jag nog kunnat sova också. Men icke! Så man får göra det bästa av situationen. Så nu har jag bara två saker kvar på engelskan, som egentligen skulle gjorts igår. Men min lärare ringde aldrig mig och senare på eftermiddagen fick jag veta att min telefon är den som krånglar mest. Jag visste att de va för bra för att va sant. Min Iphone har jag haft i ett år och jag har tappat den men den har inte spruckit en enda gång. Men detta är väl de som hänt...
De andra kurserna är jag klar med, det är en jag inte hört något om alls. Den läraren verkar inte vilja prata med mig. Men kursen är klarad, då jag har mest VG på alla inlämningar.

Nu tänker jag faktiskt klaga på att alla tar studenten idag. Dels för att jag kommer bara buren på Norrstrand idag och dels för att jag HATAR föräldrar. Det finns fler än era Barn idag. Wallindersparkeringen är INTE till för eran jävla lathet.
Sedan hoppas jag för allt att jag ska kunna imorgon gå på gatorna här med min hund..
Så nu har jag klagat.
Nu ska jag duscha, ta en promenad, äta lite och sedan fortsätta med allt som ska göras.
Blev även idag på jobbet kallad för ängel:-D hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: