justbeccca

Röda dagar

Kategori: Allmänt

Ibland funderar jag lite på hur människan tänker med olika saker. Det finns så mycket som man aldrig kommer förstå. Men det är nog så det ska vara med livet. Som man säger: den enes bröd, den andres död. Eller?!

Hur som så har jag haft en toppen dag med mina goa voffar, för idag har trion varit fullbordad med Tyra och Charlie:-)
Innan dess så träffade Atos och jag Alexandra och Queen, sedan när Queen's "ägare" kom och hämtade henne så gick vi till Josse och Håkan och minglade någon timme. Där fick Atos leka med Texas. Sedan kom Tyra och Charlie och nu minglade Texas, Atos och Baily. För idag anlände mamma och Baily här i den söta lilla staden Karlstad.

Jag har hunnit plugga lite och fått in en uppgift, på börjat en fortsättning på en annan som jag råkade lämna in halv klar:-P så det rullar på hemma hos oss. Imorgon förmiddag ska mamma hjälpa mig med två st, eftersom då det är lättare att skriva en tidningsartikel mes hjälp av en journalist samt skriva ett tal med hjälp av en journalist;-)
Sedan blir de jobb mellan 13-16 och vad det nu verkar som mera pluggning:-/ men då kan man se de postitiva, jag är ledig fram till fyra både lördag och söndag... Tjohoo...

Nej nu ska jag nog åka hem och bädda ner mig och låtsas som det inte finns någon morgon dag. För jag har verkligen inte lust att varken plugga eller jobba resterande del av veckan...
Speciellt inte nu när hela familjen blir samlad denna helg.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: