justbeccca

Promenad!

Kategori: Allmänt

Ne här kan man inte sitta hela dag, på balkongen alltså. Därför tar jag och sätter på Atos hans klöjveväska och kopplar honom och tar en promenad. Vart vi hamnar är inte bestämt än, för alla sover typ jue:/ Men de går ju inte att sitta inne hela dagen, ska ju faktiskt va inne mer senare. För att kunna plugga kalrt mina sista två ämnen. Har gjort klart två ämnen, ett till som jag itne fått betyg i än och ett fjärde som läraren nog inte haft tid att kolla på mitt sista inlämningsarbete.
Men två kurser är kvar denna veckan och de är jag klar med om någon dag. MAn måste finna någon balans i jobbena, plugganet och hundarna. Men med lite hjälp ska nog denna gå också.
-
Ha nu en toppen dag i det hittils fina vädret, de kommer vi ha. 
Om Atos vill få lite mer energi, han är en tröttis idag :P hehe
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: