justbeccca

Pluggardag

Kategori: Allmänt

Kan uppdatera er med att Atos äter gladerligen sin mat nu när färskfoder är i blandat. Uppenbarligen är han inte jätte intresserad av sitt torrfoder. För nu har han den rätta matlusten och äter som han ska. Nu när man serverar frukost på morgonen så äter han det och samma sak med kvällsmaten. Så jag blir faktiskt glad över att han inte är allt för krånglig hund ändå:-)

Idag är jag nog en väldigt tråkig matte, då jag spenderar min dag med att plugga. Har lämnat in två uppgifter och håller med med en tredje. Men den tredje förstörde rätt mycket för mig. Så jag funderar på att ta en paus och cykla upp till Josse och Atos så han får röra på sig, leka lite med sin bror och jag kan få kaffe, prata och göra av med lite energi. Det känns som jag inte riktigt haft tid med Atos idag, men som tur är så är ju David ledig. Så dom tog morgon promenaden, sedan följde David och Atos med till Emil. Så man kan väl ute riktigt säga att atos inte fått tillräckligt med varken motion eller uppmärksamhet. Kan säga att både Atos och Emil skötte sig jätte bra idag. Dom har ju inte setts på länge, men inga sura miner och inga dumheter. Så jag blir så stolt över grabbarna:-)
Nej nu ska jag fortsätta med mitt, så jag blir klar;-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: