justbeccca

Mera tack!

Kategori: Allmänt

Kan inte dygnet förlängas med några timmar eller flera dagar på en vecka?
Tiden räcker liksom inte till med allt som ska göras.
Jobba, plugga, hunden, sova, laga mat, städa, diska, tvätta och försöka till ett socialt liv. Det enda jag önskar är några timmar till så allt hinns med. För just nu känns det inte som allt hinns med...
Riktigt trött är jag i alla fall.

Har idag i alla fall hunnit med att jobba, plugga med hjälp av Carro och mamma och små städat hemma. Men klart är de inte på långa vägar och det tar bara energi när man inte är klar. Riktigt irriterande är de.

Var menat även att jag skulle åka och hälsa på en kompis idag, hon tog uppkomsten igår. Men jag tror hon nog sover nu, för hon jobbar natt. Så det verkar nog inte bli något med det och de suger som in i helvete. För att allt annat ska ta sån tid, för att mina lärare är så dåliga på att förklara saker och även på att utforma ett "fritt" arbete som inte ens är fritt... Oh!!!!!!
Nej nu skiter jag i detta. Som ni märker så blev dagen väldigt dålig och det hjälper ju inte att jag åt senast halv elva i morse.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: