justbeccca

Livet i helhet

Kategori: Allmänt

Som ni kanske har förståt på min frånvaro här ifrån så har inte en enda sekund funnits till att kunna blogga något. Även samma sak när de gäller Atos, han har fått umgås med David hela dagarna. Så nu känns det extra skönt att jag bara från och med idag sitter och väntar på svar från lärare om betyg i mina ämnen och ett avslut. Ska blir skönt när man fått alla svar och får veta vad man fick :) hih
-
De senaste dagarna har jag pluggat från det jag vaknade, sedan åkt och jobbat och sedan återgått till att plugga lite mer. Men har även hunnit med att träffa min mamma som var i stan från i onsdags till i morse. Riktigt mysigt att få träffa henne och Baily :D Har njutit varje sekund jag suttit i samma rum som dem :) hihi Extra mysigt blev de när alla i familjen(som bor här i stan plus mamma) var samlade ute hos Anna och Stefan i deras sommarstuga i lördagskväll för en lite festkväll. Jag kom ju dit senare då jag jobbade till nio och var hem och gjorde mig i ordning, myste med Atos och tog en promenad. Så var ute hos de andra vid strax efter tio. Vid två på natten var jag hemma och i säng och nästan sov, somnade vid halv tre. Fastnade på hemnets nya app, den kan räkna ut boendekostnader beroende på vilken bank man vill ha lån i, den säger även hur mycket man måste ha i kontantinsats. Gillar den appen skarpt! Fann tre hus jag skulle kunna tänka mig, men tror inte David vill flytta till Väse :(
-
Idag har jag varit på utbildning hela dagen, från 08-11 och från 12-15. Förflyttningsteknik och lite annat smått och gott. Men för mig som gjort, hört och sett de mesta de pratade om blev de bara en upprepnig och tiden kändes bortkastad. Men vi får ju betalt för tiden vi är där, så de gör ju inget. Samtidigt får ju företaget en säkerhet med att vi kan det vi gör.
-
Nu under veckan ska jag jobba en stund imorgon runt lunch och sedan på torsdag. Så onsdag ska jag VILA!! Även sysselsätta min lilla älskling ordentligt och verkligen mysa med honom.
Men även nu ska jag mysa, ska springa ner till ica och köpa en dricka. Sedan ska den tillsammans med chips och godis avnjutas i soffan framför en film. För de är jag värd!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: