justbeccca

Trötter

Kategori: Allmänt

Jag är såå otroligt trött idag. Sov länge och jag skulle kunna hå och lägga mig igen och fortsätta sova. Men så blir de icke! Ska strax sätta mig på cykeln och cykla bort till jobbet för 5 timmars jobb. Men det som är skönt är att det är alltid lugnare på kvällen och man kan andas mer än man kan på dagarna. Därför man väljer jobba på kvällen på nya ställen, blir lättare att komma in i det. Igår när jag slutade cyklade jag hem och rensade kantarellerna, myste självklart med Atos. Som fint satt och höll mig sällskap. Sedan blev det dusch och upp och säga hej då till mamma och Baily som åkte hem:-( Efter åkte Atos och jag vidare till Eveline för promenad med voffar och kaffe. Hihi Hade några trevliga timmar där med henne:-D Efter åtta åkte jag hemåt, men gjorde i min planering ett snabb stopp hos Alexandra och David. Men snabbt var det inte, vi hade en del att prata om och vi fick se att Atos och deras valp Prins funkar jätte bra. De har ett fint samspel:-) hihi kom hem vid tolv och frös som bara den. Så jag bytte om till mjukisar och tjocka strumpor och myste ner mig, tog inte många minuter innan jag kastade in handduken och gick in och la mig. Idag har det som sagt varit en lugn dag, ätit på McD med Josse, Håkan, Carro och David. Sedan en kaffe på maten, men inte från McD då kaffet där är äckligt. Sedan åkte vi runt lite och tillsist hemma. Nu ska jag hoppa på cykeln och cykla iväg mot jobbet. Så jag är där ett tag innan jag börjar. Tar ju två min att cykla till jobbet, så det är ju bra:-) hihi Mina kära läsare får ha en underbar eftermiddag och kväll. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: