justbeccca

Tiden får visa

Kategori: Allmänt

Igår handlade jag en massa saker till Atos. Så typiskt mig att spendera mer pengar på Atos än på mig själv. Men jag anser att det är mig själv jag spenderar på också när jag köper saker till Atos. För all mat, godis och tränings redskap gör honom lycklig och han gör mig lycklig. Så han är värd allt i mina ögon. Eftersom jag inte fann någon target pinne i någon djuraffär och fann bara en på internet, så köpte jag eget material och ska göra en egen. Skulle gjort det igår, men hann inte och idag tänkte jag ta de lugnt resten av dagen. Finns det någon av mina kära läsare som vet internet sidor med stående Target pinnar, så skriv de gärna på kommentarer. Var in och letade på Ebay(USA, England och Tyskland) men fann inga... Men jag fick i alla fall tag i den tidningen jag lett efter i några dagar nu. Aktivera och Lek som är gjord av Härliga Hund. Så den slappar jag med i soffan nu. Har stor och spelat minigolf, fikat på stan, tagit promenader, varit iväg och lämnat in mitt CV på ett ställe som bad mig göra det bara när jag stod och pratade med personalen. Hehe så vi får se hur det går med det, hoppas gör man. Men inte allt för mycket;-) Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta läsa, funderar på att stanna hör i soffan för resten av mitt liv. Speciellt nu med min ytterst irriterande rygg som enbart är i vägen och gör ont.. Någon som vill byta? ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: