justbeccca

Strax hemma

Kategori: Allmänt

Alldeles snart kan jag blippa ut mig och cykla hem från jobbet. Ska bli sååå skönt att komma hem och duscha och byta om. Ska även mumsa lite godis för att få lite mer energi, innan jag kan landa hemma hos Eveline för lite kaffe och prat. Hur som helst har jobbdagen gått bra och det var en bra start på detta schema. Men har saknat mina två grabbar hela dagen, den som varit jobbigast att vara ifrån är Atos. Då jag inte har någon som helst kontroll över vad de två hittar på(David och Atos). Kanske är min söta hund hemma när jag kommer hem, man kan ju hoppas. Men David va i alla fall inte hemma, så jag ska nog inte hoppas på för mycket. Nej, nu ska jag börja packa ihop mig och röra mig mot utstämplingen. Ha en fortsatt trevlig och bra dag i solen. Om ni nu har sol vill säga:-P ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: