justbeccca

Skogsdag

Kategori: Allmänt

Ännu en söndag som spenderas med några timmar i skogen för att egentligen hitta en bra ridväg åt Mia, men som slutade med någonstans mellan 5-6kilo kantareller:-) kan glatt meddela er att det var två lyckliga och glada tjejer som lämnade skogen. Hehe Med oss hade vi Mias hund Ozzy, som glatt sprang runt och levde livet. Han lät oss även plocka våra kantisar ifred och var riktigt duktig. Atos fick inte följa med, då han fortfarande tycker det är läskigt ute hos Mia. Men allt är under arbete, så fort han börjar visa glädje när han ser henne hemma hos oss. Så kommer han få börja följa med ut igen. Men det krävs lite arbete. Imorgon ska David, jag och Atos försöka oss ut i skogen för att finna kantareller igen. Dock efter jag slutat jobbet halv två. Men det tycker jag är en ypperlig tid att sluta för att hinna med andra saker innan man ska sova;-) Dock har jag den tråkiga veckan, lång vecka och varannan dag morgon pass och varannan kvällspass... Rätt drygt enligt mig. Men man hinner ju sova lite och vila. Sedan har jag inte långa pass på morgonen. Utan slutar 13:30, 13:00 och 14:00. Så det är helt okej faktiskt:-) Nej nu ska jag sova, innan mina två älsklingar kommer in i sovrummet och väcker mig igen:-P hehe natti på er alla, hoppas ni har haft en lika trevlig och underbar helg som jag. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: