justbeccca

Sjuk:-(

Kategori: Allmänt

Igår var jag ledig och tog första delen av dagen lugnt, men promenader och lite taget träning. Både nos och pinn träning. Måste skryta med att Atos är sjukt duktig och snabblärd. Just nu är han ytterst arbetsvillig och det gör allt mycket mer roligare. Dock är han ju Atos och är lite speciell. Som t.ex när man börjar träna nostarget med lite längre ifrån, då kastar man iväg godisen och berömmer när de duttat i handen och sedan ska de komma tillbaka och söka upp handen igen. Det är då vi får ett litet problem en snabbis, Atos tycker jag ska komma till honom. Men efter en liten snabb lirkning är han igång igen. På eftermiddagen blev de Ikea ocj fika med Josse, Carro, Håkan och David. Sedan blev de vid fyra en fika på stan med Eveline för att sedan avsluta på Lager 157, stadium outletten och Ica välsviken. Redan inne i stan började jag må dåligt, fick en konstig huvudvärk och kände mig så där tjock i huvudet man kan göra när man börjar bli sjuk. Tog två panodil och tänkte inte mer på det. Idag kom det tillbaka och bet mig i rumpan. Vaknade med feber och fick stanna hemma från jobbet. Bajs! Så jag har ätit frukost, promenerat Atos, läst bok, sovit, läst bok, promenerar Atos, ätit frukost igen, kollat på datorn, läst bok, kollat på film, sovit en snabbis, läst bok igen (Medans David var ute med atos), kollat på tv, ätit lite, varit på promenad, druckit te och ska nu sova. Kan trösta mig med att denna dags vilande(både bra och dåligt) har hittills fått det ryggonda att släppa, vad det känns som i alla fall. Dock igår så hade jag väldigt ont och var ytterst irriterad på det, så jag tröst shoppade på Ellos, tre par Jeans är vad jag kommer ihåg så här, men vet att de var mer. Hehe men de är jeansen jag är mest ute efter. Då alla mina är trasiga eller nära på trasiga. Imorgon blir jag hemma från jobbet igen, så då blir det mera läsa bok, promenader och mysa med te i sängen med boken i handen framför brasan. Det var såååå mysigt att somna och vakna till det under förmiddagen. Efter dessa dagar borde jag vara utvilad, kan i alla fall hoppas på det och att jag är frisk tills torsdag. Har jag ont i öronen i morgon med får jag nog ringa läkaren. Tål ju inte när de blåser ute, vilket det gjort nu i några dagar och jag har inte haft mössa.. Men vem bär mössa under en egentliga sommarperioden?! Jag har vantar i väskan, men det är för jag glömt lägga ur dom. Nej nu ska jag krypa ner i sängen. Natti på er alla mina kära läsare. Hoppas ni inte är och blir sjuka nu i slutspurten Åå semestertider, jobbandet för sommarjobbarna och inför kommande skolstarter. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: