justbeccca

Sista dagen

Kategori: Allmänt

Då var det sista jobb dagen på denna veckan och sista dagen på Attendo sundsta på en vecka. På måndag börjar schemat på Attendo Norrstrand. Men första veckan är en snäll vecka och jag kunde även klämma in en jobb dag på sundsta på fredag. Hihi Idag jobbat jag i alla fall 16-22 och jag hinner äta idag, så jag är riktigt nöjd. Det var nämligen så att jag jobbade igår 14-22 och va på jobbet redan vid ett för att träffa chefen och för att kolla mitt schema för att kunna klämma in lite fler tider hos dom. Jag hann inte igår att äta mat, men som tur var så var jag och en kollega klara samtidigt så vi stack in till lokalen och åt lite knäckebröd och drack cola. Innan jag gick vidare till min då näst sista kund. Alla som jag har jobbat med hittills är underbara och så hjälpsamma och det är något som är ovärderligt. Idag har jag varit med David och fikat hos Josse och Håkan och umgåtts lite. Imorgon ska jag dit och klippa klor på voffarna. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: