justbeccca

Ryggont

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån där dag på jobbet när man i princip bara snäst åt allt och alla. Men förklaringen till det är att jag vaknade med ryggont och trodde de skulle gå över när jag kom igång. Men icke, den finns kvar och bara irriterar och stör... Tryck i mig två omgångar med panodil ihop om att de ska försvinna. Men det dämpas bara lite grann. Kanske skulle ta min sista forte och hoppas på att sen hjälper, så kanske man kan va människa igen. Det blev ingen Tyra och Charlie idag, dels för att Lina blev hemma då hon är super dålig och jag har ont i ryggen. Men bara för att de blev så, så åker jag och handlar mat, både torr och färskfoder till Atos. Samt kommande månads helg godis. Det jag funderar på är hur jag ska få ut den 15kilo tunga säcken med torrfoder ut i bilen från Pets. David är på sjön och Josse börjar jobba snart, Carro jobbar och Mia är hemma hos sig i skogen:-P Håkan kanske vill vara en ängel åt mig och hjälpa mig. Jag vill ju som sagt bara ha hjälp ut till bilen med den. Sedan får David bära upp den i lägenheten. Nej nu måste jag sticka, Josse och Håkan väntar på mig på Hööks:-) hihi ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: