justbeccca

Rast

Kategori: Allmänt

Ja då va man hemma för rast i två timmar. Vet inte riktigt vad de ska va bra för, hade hellre jobbat till klockan sju och gått hem då. Men nje de går inte:-/ Men jag fick i alla fall träffa en av mina grabbar idag, Atos den trogne och bästaste. Så tänkte vi ska träna lite Target, dock inte med Target-stativet. Utan nostarget, då stativet inte är klart än. Har inte hunnit köpa den sista delen:-P David såg jag en snabbis, typ bär han och Micke gick ut genom dörren för att åka till Biltema och kolla efter något. Får väl se om han är hemma tills innan jag ska hoppa på cykeln om en timme bort till jobbet igen för kvällspasset. Det sköna nu är att det bara är två pass kvar innan 1.5 dagars ledighet. Slutar fyra imorgon och är ledig tills tisdags morgon. Guuuud vad skönt!! Kan även tillägga att jag är ytterst bitter denna helg. Då allt jag bestämde förra sommaren jag skulle på i år är denna helg och man kan inte byta bort en jobb helg bara för man vill åka bort. Det tycker inte jag i alla fall, så jag får sikta på nästa år och SM i WP i göteborg den 25-26 augusti i år. Då har jag fått en liten dos av det jag ville i år i alla fall. Men man vet aldrig, saker kan förändras fort, så ska nog inte hoppas på för mycket. Ja jag är bitter! Nej, nu måste jag göra något ledigt på min rast:-P haha ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: