justbeccca

Överraskning

Kategori: Allmänt

Har haft en toppen dag först tillsammans med mina två älskade här hemma. Med mys promenader och mys i soffan. Har även funnit nya saker vi ska träna Atos och jag. Det var på gränsen till att jag ens ville åka till jobbet för jag ville börja direkt. Men den som väntat på något gott.. :-D På jobbet gick de super bra. Jobbade med två underbara kollegor, hjälpsamma och snabba. Det var bara jag som va dryg, men en ny rad är man inte snabb på. Innan jag och kollegan AS gick hem så skrev AS en lapp, som J och jag skulle få läsa imorgon. Men J jobbar inte imorgon, så jag fick tjuvläsa de ändå. Hihi hon vill ge mig och J dagens ros för att vi är så gulliga och hjälpsamma och något mer. Kan säga att de värmde att få läsa det som stod på lappen. Det gjorde ett bra avslut på denna dag:-) Imorgon när jag slutar så kommer Atos få en överraskning. För när jag slutat ska jag stanna till påvägen och hämta upp mina efterlängtade daghundar, Tyra och Charlie. Så imorgon blir trion samlas igen och jag vet att Atos kommer att bli sååå glad över det:-) hihi Så om vädret tillåter blir det en tur till rastgården med trion och om det inte är fullt i båda. För Karlstads kommun har ju bestämt att stora och små hundar inte kan leks ihop.. Uppenbarligen sitter det inkompetenta människor där enbart. De kan inte ett skit, inte ens hålla Karlstad rent och fritt från fiskmåsar. Nej nu är det natten här. Ska även försöka hinna med lite annat imorgon efter jobbet. Natti på er:-) ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: