justbeccca

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag är det onsdag och jag har hittills bara slappat och myst med Atos. Ska börja jobba klockan 14 till 22. Så därför har jag slappat, måste ladda upp batterierna till jobbandet:-) David åkte till garaget för att göra klart mazdan igen inför lördag. Då ska han åka till Norge och gatbil över dagen. Så då hat Atos och jag mys dag för oss själva. Ska strax gå ner och handla lite frukt och sånt, så jag har med till jobbet. Så ska jag även cykla tidigare till jobbet för att jag och chefen på det andra stället jag är på ska gå igenom mitt schema från första stället för att se om jag får I några timmar på sundsta också:-) hihi Ni alla får ha en toppen dag, det vet jag att jag kommer ha. Så länge allt sker som jag vill:-P hehe ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: