justbeccca

Njuter

Kategori: Allmänt

Som rubriken säger så njuter jag av denna söndag och min siste lediga dag innan jobb veckan är igång igen. Igår var jag med mamma, Håkan och Josse när mamma kollade på bil och köpte den. Så från och med måndag rullar det en till audi A4 i familjen, fast en blå/lila. Sedan blev det ett stopp på bergvik och i stan för lite glass ätande. Efter någon timme hos Josse och Håkan åkte jag hem och städade. Under tiden jag städade så kom David hem, så han gick ut på en promenad med Atos. När de båda var inne igen så blev de några avsnitt av Terra Nova:-) båda somnade tillslut när vi kollade på avsnitt nr 6. Idag ska mamma och jag ut i skogen och kolla efter svamp:-) sen får man se mer vad de blir. Vi har i alla fall hittills fint väder. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: