justbeccca

Lediga dagar:-)

Kategori: Allmänt

Gud så skönt att va ledig hela helgen inklusive idag. Slutade 21 igår för alla fyra som va inne va inringda till 22. Och de får bara vara tre som går 22. Så jag fick gå hem en timme tidigare, men skönt var det att få komma hem och äta och duscha. Började jobbdagen igår med att cykla till första kunden i spöregn:-/ så jag va inte jätte glad till att börja med. Men de släppte fort. Idag ska jag bara göra de jag vill, hela dagen lång:-) så nu väntar jag på att Carro och Mia ska hämta upp mig så ska jag umgås med dom i några timmar. Har äntligen fått tummen ur och köpt hem en massa frukt igen, så jG kan äta min fruktsallad till frukost:-) hihi gott är det! Nu ska jag fortsätta avnjuta min kaffekopp i väntan på de andra. Ha en toppen dag alla:-) ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: