justbeccca

Gammal

Kategori: Allmänt

Som den ytterst gamla människa jag är, så tycker jag om mysiga, lugna kvällar. Dessutom är jag en ytterst trött människa (av någon konstig anledning) så jag väljer då att ta en lugn och nykter lördag, än en fartfylld och full (som jag tror att en normal 21åring skulle gjort) lördag. Förra lördagen åkte jag hem och städade på kvällen och sedan myste jag ner mig i soffan. Idag var det en väldigt trevlig och mysig släktmiddag ute på restaurangen 3 kök för att fira Davids farmor som fyller 85 på måndag. Henne firade vi tillsammans med hans syster och kusiner. Riktigt trevligt var det. Sedan lite kaffe hemma och en promenad med Atos, David och Louisa. Tillsist körde vi hem henne och stannade till och pratade lite med Josse och Håkan. Nu ligger jag i sängen och försöker sova. Men jag önskar faktiskt att jag hade legat i sängen lite tidigare, för det är sååå skönt att sova. Men även bara ligga och läsa lite smått och bara va. Tror det får bli så imorgon, ska även fortsätta med mitt letande. Ska även testa min dator igen, den blev utvisad tillslut för den bara låste sig och ville uppdatera sig hela tiden. Så han blev utvisad till barbordet och fick stå där och uppdatera sig och samtidigt skämmas. Tänkte även berätta för er att än en gång friar Atos till antingen en Amstaff eller Pitbull tik. Hur som haver så var även hon riktigt söt. Dock var denna på en balkong, så de var inte speciellt nära varandra. Men hon friade tillbaka till honom. Tror det finns någon i denna "flock" som vill att vi ska utökas nu. Kanske börjar bli dags för det. Måste i alla fall börja lägga ner mig mer nu för att finna en bra uppfödare på någon ras jag vill ha och även passar oss, mest mig och Atos. Men även ska den passa Davids allergier, tror inte det ska bli ett problem heller faktiskt. Nej, nu har jag skrivit här en stund. Så nu vill ögonen stänga sig. Natti! ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: