justbeccca

En helt vanlig

Kategori: Allmänt

En helt vanlig lördag med solsken och okej varmt ute så sitter jag inne och letar fakta, söker upp information om mina framtidsplaner. Men här i soffan har jag inte suttit hela dagen. Har varit ute på promenader, druckit förmiddags kaffe med Eveline och David. Sedan en sväng in till stan och fikade med Alexandra en snabbis. Har även tvättar och strukit gardiner. Nu snart är jag nog klar för denna dag med min informations sökande, då bör det en tur till I2 med Atos för lite lek och träning samt borstning. Känner att det behövs nu. Kanske skulle vila en liten stund innan vi åker iväg, ska ju iväg på middag sen med David och delar av hand släkt. Ska bli trevligt och för att jag nog ska orka vara social så kanske jag borde vila en stund. Annars kommer jag va som i torsdagskväll när vi var och grillade. Jag i princip sov sittandes. Hehe:-P ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: