justbeccca

Äntligen

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen slutat och landat hemma. Kom hem strax efter två, då jag fick stanna kvar och jobba extra i en halv timme... Nej jag är inte bitter... Med det dåliga avslutet på jobbdagen var det extra skönt att komma hem och få kramas och pussa på Atos. David är inte hemma, han är och fotar bilen:-/ Men Atos ger den dära extra glädjen man behöver vissa dagar och den härliga känslan om att det kommer vända nu, bara av att titta på en och se i hans ögon hur mycket han älskar, förstår och uppskattar en. Det får ens dag som inte varit jätte bra, att bli så otroligt bra. Bara av ett par bruna vackra och klocka ögon. Det är det lilla som verkligen gäller när det är något. Mer idag blir en tur till Carro för att umgås lite. Vi har typ bara sagt hej i förbi farten de senaste dagarna, veckan?! Så vi har ett behov av att samtala och ses idag;-) David ska åka upp till sin farmor och fira henne. Så då passar jag på att hitta på annat. Kanske går det att plocka mer svamp idag, beroende på om vädret vill det, vill säga. Det sköna nu är att jag jobbar kväll imorgon så jag har en del tid att spendera med mina två hjärtan:-) hihi ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: