justbeccca

Välkommen 2012

Kategori: Allmänt

Då va 2011 över och vi välkomnar 2012 med ett leende och armarna öppna. I alla fall jag. Hihi
Detta året började med att sitta mer eller mindre i en bil från tolv till fem igår. Ju längre vi närmade oss hem, så kom de mer snö efter vägen. I stan var de mest( under våran resväg). Så vi lämnade av Carro och sedan hem och lämnade av våra grejer. Sedan åkte David, jag och Atos ut till Örsholmen, längst ut och tog en mysig snö promenad längst vattnet. Atos var helt nöjd över att se va mer snö än de va innan jul och nyår. Sedan att då springa lös och njuta va ju inte dåligt heller.
Efter de mötte vi upp Mia och åkte och lämna David på jobbet, vi sladdade oss därifrån. Hihi roligt va de kan man säga, atos älskar att sladda måste jag tillägga.
Kvällen spenderades halv döda i soffan och strax efter tio gick vi och la oss. Alla tre här hemma va helt slut.

Vi hade under vårat nyårs firande en liten mini jul med mamma. Vi alla fick jätte fina och bra julklappar av henne. Den jag nog älskar mest är faktiskt inne brasan. Den står bredvid tv, den gör de mysigare här hemma och man ser den hela tiden. Plus på detta så är de en sån jag velat ha hur länge som helst. Mamma måste va en tankeläsare:-) hihi kan lägga upp en bild på den så ni ser vad de är jag pratar om. Hehe

Själva nyårs firandet för atos del blev mycket musik. Som tur var befann vi oss i Falkenberg och där smällde dom i 20min och huset vi va i hade surround system i hela huset. Vi drog ner alla rullgardiner och höjde volymen på bandit rock. Sedan hade han Texas och Baily i samma rum, som ingen av dom är rädda för fyveririer. Så när vi kom in igen efter att ha fått i väg två av fem rislyktor, var Atos och de andra två grabbarna lika glada och lyckliga som om inget hade hänt. Så ett tips till er alla där ute med skotträdd hund. Musik, nerdragna persienner och D.A.P i eluttaget funkade super bra;-)

Kan skriva under vecka. Hur året varit, både bra och dåligt. Men nu ska jag ta något och sedan se om David vill till Ikea. Kanske stanna till på Bergvik en sväng och köpa kavajen som jag la undan:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: