justbeccca

Snön

Kategori: Allmänt

Har som jag skrev i ett tidigare inlägg spenderat några timmar ute i skogen och snön, plus på de så snöade det då. Hur mysigt som helst. Men kunde inte va ute lika länge som de andra, eftersom Atos inte får va ute så mycket och länge. De är ju korta kissrundor och ofta. Som tur är Atos inte på topp, så han har inte så mycket energi. Annars hade jag inte klarat att hålla honom inne så mycket som han är.
-
Har nu nästan precis kommit hem från en tur på Ikea med mamma, Josse och Håkan. Blev lite fika och mamma shoppade till sitt nya hem. Hon flytter ju i veckan från en lägenhet i Falkenberg till ett litet gulligt hus i Falkenberg.
Ska åka upp till Josse och Håkan på middag om ett tag och sedan ha en myskväll med familjen. Kanske ett glas vin och massa prat. Ser i alla fram emot de. Självklart så kommer alla voffarna ha de mysigt också, de har dem alltid när de umgås. Oftast så att Baily och Texas leker och Atos är för sig själv, Atos är ju lilgammal :P hehe
-
Ska skriva ett inlägg antingen senare eller imorgon om ett ämne som jag haft på hjärnan i några veckor. Gått runt och stört mig som fan på de dessutom. De handlar självklart hon hundar.
-
Kan också berätt att jag igår läste om en brittisk bombhund som dog av brustet hjärta. Sorgen över att hans förare blivit ihjäl skjuten tog så hårt på hunden så han avled. Detta är den sjätte brittiska militär hunden som går bort. Skänker många tankar till alla militärer som är hundförare och alla hundar som tjänstgör. Ni gör de säkert för alla de andra!
Här får ni länken till tidningen de stog i.
Med detta avslutar jag detta inlägg.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: