justbeccca

Självklart!

Kategori: Allmänt

Avslutar en super mysig hund dag med att slå i de onda knät(som är på hos väg att bli bra) när jag är på väg ur bilen.
Så nu är vi på ruta ett igen, men hoppas att de bara är så över natten. Hade ju planer på att gå iväg imorgon och klättra i skogen med Atos och kanske kunna börja cykla på måndag. Så håll era tummar och tår för att de inte blir värre nu då. Har ju inte riktigt tiden till att ha ont, de är ju bara i vägen för en.

Haft en super mysig kväll ute hos Mia och Stefan med dem, Alexandra, Rebecca och våra tre goa hundar. Ska bli kul på söndag igen:-)

Nu tänker jag ta med min lilla söta underbart goa familj in i sovrummet och sova. De tycker jag att vi förtjänat nu;-)
Natti!
///Becca

Kommentarer

  • Lilla Hultman! säger:

    Tack för alla tips och all hjälp!

    Jag har verkligen fått hopp om Casper! Tack så mycket! Både du,alex,mia,ozzy, och atos !<3

    2012-01-21 | 18:36:17

Kommentera inlägget här: