justbeccca

Mysigt

Kategori: Allmänt

Spenderade dagen i lungnets tecken. Myste runt här hemma, små plockade, dammsugade, tog sköna promenader och läste lite innan älskling slutade jobbet. När han kom hem så sten dog jag i sängen en stund. Sedan bestämde jag mig för att dra in Mattias och Pinar till stan för fika med mina godingar:-) så strax efter fem va vi alla inne i stan, va snabbt in på Gina och köpte en cardigan samt ett linne. Sedan spenderade vi några timmar på vårat favorit ställe: Waynes. Pratade gamla minnen, hösten, Mattias resa till Spanien, skola och nyår. Sedan pratade vi om våran återförening som vi ska ha i slutet på Januari. Hehe men vi planerar på att komma ut på krogen denna gången. Fast de gjorde vi sist också:-P haha
Har i alla fall haft de mysigt idag. Stundvis var jag riktigt uttråkad. Men jag försökte hålla mig sysselsatt.

Atos åkte med David till hans mamma och fick springa runt lös där och leka och må gott. Han älskar att vara där.

Nu på kvällen har vi ätit kvällsmat, jag tog ett varmt skumbad och Atos gick och la sig strax efter nio. Men eftersom David skulle sova, så fick jag väcka Atos för att han ska ut på en sista runda innan de blir natten för oss. Även fast han vill sova redan för två timmar sen. Men han ligger och sover nu i sin del av soffan, tills vi strax ska ut för sista rundan.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: