justbeccca

Mys kväll

Kategori: Allmänt

Insåg för någon timme sen att jag gått runt och trott de varit onsdag idag. Insåg samtidigt att David är ledig imorgon, helt plötsligt blev dagen väldigt bra;-)

Har gjort hemma gjorda hamburgare med David och kollat på film.
Mästerkatten i stövlar kollade vi på. Gud vilken bra film. Jag gillar den, den är rolig och söt. Passar mig perfekt! Davud berättade också att en film till har släppts av dem filmerna jag samlar på. Så de får de bli att köpa ;-)

Innan vi gjorde mat och kollade film, va Atos och jag hemma hos pappa en sväng och hälsade på. Självklart älskar atos att va där. Han smyger runt i 3min ungefär och sedan lägger han sig och sover. Har en hund med bra mentalitet i alla fall. Väldigt nöjd över de!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: