justbeccca

Livet

Kategori: Allmänt

Haft en toppen dag med Alexandra och Atos. Först tillbringade vi dagen med promenad med Emil och Atos. Sedan lite kaffe hemma hos henne och David, så då va hennes David med. Alltid lika roligt :D
Sedan blev de kaffe hemma hos mig och min David och väntan på att Mia skulle vakna till. Så vi satt och pratade endel och jag passade på att diska också, inget ovanligt för mig.
-
Vi åkte ut till Mia strax efter sex och blev där till halv elva ungefär. Kaffe, prat om allt mellan himel och jord, lite hundträning och mera prat. En toppen kväll alltså.
Nu ska jag strax sova, ögonen går i kors och huvudvärken ger sig inte. De onda i knät vill inte riktigt ge upp verkar de som. Så lite mer tigerbalsam och sömn borde hjälpa. En kudde under knäet kan va en bra idé.
-
Imorgon får jag och hundarna sällskap igen av Alexandra och de är helt underbart. De börjar slappna av mer och mer nu. Idag var de inte ens hälften av så många sura miner det vart de andra dagarna. Så framåt går de!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: