justbeccca

Konsekvensanalys

Kategori: Allmänt

Måste säga att de är underbart att vila på efter middagen. Efter att ha varit igång sen åtta imorse, så är de skönta att lägga sig en sväng på soffan och läsa lite och sedan somna till en stund. 
Atos och jag tog oss våran lång promenad samma tid idag som igår, men denna gången bestämde vi oss för att gå runt hela statsdelen vi bor på och avslutade med att gå upp i skogen och vi är ju inte lika som alla andra som väljer stigar och slät mark, utan vi bestämde oss för att klättra i bergen. Passade även på att ta bilder, men har inte lagt över dom på datorn än. Ska göra de, när batteriet i kameran är laddat. 
Kom även fram till idag att jag måste ha en ny kamera. Är inte nöjd med bilderna som blir med min. Även om min är bra, så är de inte tillräckligt bra för mig.
-
Måste även passa på att skriva ett ord som uppenbarligen många inte kan och många inte vet ens existerar. Det finns många där ute som behöver lära sig innebörden med detta ordet och sedan använda de. Ni förlåter allt för lätt för saker man inte ens ska förlåta för.
Jag förlåter inte vem som helst för saker. t.ex så skulle jag inte ta tillbaka en vän som har gjort ett väldigt dumt val. Har inte tagit detta med personen än, för att jag är fortfarande för arg över personen agerande och personen verkar tro att den är någon slags gud och de är okej att leka med folk på de sättet. Men en dag kommer jag ta de. Jag valde hur som helst bort personen ur mitt liv. Visst vi träffas någon gång, men inte planerat. Hälsar mer eller mindre bara. Har inget att säga en sådan person.
Sedan har vi den klassen som kallas falska. Oftast umgås med med andra falska människor. Så då är de rätt lätt att de hur de är, speciellt mot varandra. Visst blir valet av vänner inte så svårt då?
Hur som helst, ordet är: KONSEKVENSANALYS! Lär er innebörden med detta så kommer ni längre, jag kan de och jag har bara vänner som är ärliga nu förtiden och vänner som betyder något. Jag har hellre färre ärliga och bra vänner, än många och dåliga.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: