justbeccca

Huvudvärk

Kategori: Allmänt

Tog en lång promenad med Josse och hundarna förut när jag va där. Riktigt mysigt och trevligt. Vi gick förbi Alexandra och fick med henne och Queen en liten bit. Så nu har både Texas och Atos små lekt lite.

När jag kom hem så ställde jag mig och diskade, men jag hade en sån jävla huvudvärk. Antagligen för att jag inte ätit så super mycket idag, så då gjorde älskling mat till mig. Och så jäkla gott de va. Entrecote och pommes, säger bara mmmm!
Nu ska jag försöka vila bort huvudvärken och sedan kanske man kan läsa lite i mim underbara bok. Måste ju läsa klart den någon gång så jag kan börja med nästa. Är så förväntansfull så jag nästan spricker!
Sen att man ska på Cesar Millan i år igen, fast denna gången i Göteborg gör ju så jag nästan spricker ännu mera. Min sambo är de bästa, som vet vad jag vill ha och som gör mig extra glad.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: