justbeccca

Cykel

Kategori: Allmänt

Dagen har spenderats med Mia mesta dels hemma hos henne. Med kaffe och prat och självklart hundträning och idag kasta pinnen leken.
Atos börjar mer och mer slappna av igen därute och blir mer busig. Vilket är väldigt skönt att de, vi la godis spår med voffarna på en varsin åker idag och de båda var super duktig. Ska lägga upp en film när jag laddat ur kameran.
-
När jag kom hem åkte David och jag mer eller mindre direkt till ÖoB så jag kunde köpa en cykel. Nu har vi tillbringat några timmar med att montera den. Nu är de bara luften som ska fyllas i däckena, så är de bara ut och cykla. Ska bli riktigt roligt, ser fram emot de. Speciellt nu när jag vet att Atos kan springa fint bredvid.
Ja vi får ju itne glömma att de onda i knät ska släppa så man kan cykla och gå igen ordentligt. De verkar som de går framåt, så kanske innan veckans slut är de borta.
-
Imorgon ska David med ut med Emil och Atos och sedan ska han till garaget och jag till stan för att fika med Mattias. Ska bli riktigt trevligt och mysigt att få umgås lite med honom. Sen blir de nog hem och städa lite, känner faktiskt. Kartongerna med julsakerna står fortfarande innanför dörren och är enligt mig bara ivägen och förbannt frustrerande att se dem, speciellt just nu. När jag verkligen inte vill gå i trappor mer än jag behöver.
-
Kan också berätta att jag köpte nya skor igår och upptäckte idag efter en promenad att de är en storlek förstora. Så jag tog fel par i hyllan. De är riktigt tröttsamt de, men eftersom de är mer vandrings skor och mer för dåligt väder. Så kan man ha tjocka eller ett extra par strumpor i så blir de nog bra. hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: