justbeccca

Blir så lycklig!

Kategori: Allmänt

Atos och jag har spenderat halva dagen ute i de otroligt underbara vinter värdet. De bara snöar och snöar ute. Vilka tror ni är så lyckliga så de nästan spricker?!?

Vi har även varit och träffat hunden Atos och jag ska ta promenader med vissa dagar i veckan. Så imorgon ska vi börja, fast då får atos vara hemma. Så jag får en chans att lära känna Emil själv. Men Gud så söt han är, väldigt speciell som Atos. Så man kan säga en hund i min smak;-) irländsk setter.

Har även varit och handlat för denna veckan med David. Innan de så har jag varit i stan, haft morgon mys med Mia,
Varit upp till Josse och kollat på hennes bil som brann en stund innan:-P sedan tagit en kaffe hos Carro. Plus köpt läslampa på Jula till mina böcker. Kändes smidigare att ha en sån, eller två rättare sagt. Då jag inte visste vilken jag ville ha av led eller vanlig. Så köpte jag båda. Plus så kostade 38kr tillsammans. Så de va ju inget dyrt, men de borde kosta mer än 19kr, för jävlar vad bra de båda är. Lätt värt varenda krona!

Nu ska jag ta med mig atos ut i snön igen och leka en sista gång innan natten. Vi är ju två som älskar snö!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: