justbeccca

Abs!

Kategori: Allmänt

Planerna idag blev inte av alls för min del. Davids sköts bara i någon timme.
Skulle egentligen kört Josse till optikern och sedan träffat Carro och pappa inne i stan. Men nej så blev de absolut inte.
Åkte ut till garaget för att lämna David, samt låta Atos springa runt lite.
När jag skulle åka hann jag gatan bort så började bilen låta väldigt mycket och konstigt. Så jag fick vända tillbaka till garaget och David började kolla runt. Han bestämde sig för att lossa vänstra däcket fram och kolla mer ordentligt.
De visade sig tillslut att de va ett litet gruskorn som gjorde de konstiga ljuden, vi tänkte mer att de lät som någon plåtbit va lös inne bakom däcket. Men så va de ju inte.
Men vi fick något positivt ut av de ändå. Abs sladden hade gått av, så den fixade David. Så nu ni, nu funkar absen igen:-)

Nu har atos och jag landat hemma hos Josse och Håkan så jag får lite kaffe i mig, samt värme och atos får leka lite och njuta. Inte för att han inte lekt något idag, för de har han verkligen. Innan vi åkte från garaget lekte både Tobbe och David med honom och vem tror ni njöt som bara den?!
///Becca

Kommentarer

  • Pille säger:

    Vem sköt David? Å vart ble den stackarn skjuten, å i en hel timme!

    2012-01-13 | 17:28:30
  • Becca säger:

    Hahaha, de tänkte jag aldrig att jag skrev så :P haha

    Menade att hans garage planer sköts upp lite i planeringen :P hahaha

    2012-01-13 | 18:42:18

Kommentera inlägget här: