justbeccca

Utgång på ingång!

Kategori: Allmänt

Då har man spenderat dagen med de bästa som finns på stan och kvällen ska även spenderas med dessa underbara människor med lite alkoholhaltiga drycker!
Fick även tillbaka min kaffekokare, dataskärm och tillbehör som jag lånade ut för dryt ett årsen. Så jävla skönt att slippa människor som suger ur en alla energi och ska ständigt ha hjälp och då menar jag både psykist, fysiskt och ekonominskt. Hade jag velat vara kurator, tränar och bank hade jag lätt kunnat bli de nu. Men jag är nöjd över att ha fått tillbaka mina saker. Nu ska grejerna göras rena och sedan ner i källaren, haha för vi har en dataskärm och alla tillbehör till den och även en ny kaffekokare. Men jag kan glädjas med dig över att du äntligen fick råd att köpa dig en egen kaffekokare!
-
Vi var även ut till Pets alla vi tjejer med hundar, hjälpte Rebecca så hon fick rätt och nytt halsband och koppel. De hon blev påtvingad av en var super kasst och hon tyckte inte om de alls. Så nu fick hon välja och varka med hjälp från oss och butiksbeträdet som är så otroligt duktig. Alltid lika roligt att stå och prata med henne, hon är Atos dietist dessutom. Casper var ju självklart med in och han var super duktig. Så jag hoppas nu Rebecca är stolt över sin prins, för de ska hon va :D
-
Nej nu ska jag göra mig klar tills alla kommer hit! Ha en toppen kväll för de ska jag ha tillsammans med mina underbara!
///Becca
Kolla skummet. Så förbannat gott, en underbar kväll. Någar tjejer som dricker lite och snackar i lugn och ro:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: