justbeccca

Myslördag!

Kategori: Allmänt

David har varit snäll på morgonen städat här hemma åt oss. För att sedan kunna åka till garaget och spendera tid där utan att känna sig stressad för att han hade saker hemma att göra. Då han nu för en stund sedan blev hämtad av en kompis för att de skulle till en annan kompis i molkom för en grabb dag/kväll.
Så då tänkte jag faktiskt att jag ska mysa. Hela dagen lång med min älskade Atos. Så ska om en stund iväg och köpa dricka och godis, men innan ska jag mysa klart i soffan till en bra serie och sedan tempa Atos igen.
Sedan funderar jag på vilken av allusioner man ska börja med att se sen.

När älsklig va i garaget passade han även på att tvätta audin, så nu är den ren och fin och glänser;-)

Hade igår hemma hos Alex och David M och Josse en väldigt rolig smskonversation med 118800. Hehe vi alla skratta så vi höll på att trilla av pinnen:-P men hur många roar sig med att skicka sms med 118800 mellan 01-03 på natten? Tror den personen som
svarade tillbaka hade lika roligt:-P
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: