justbeccca

Mat

Kategori: Allmänt

Två timmar efter att jag hade skrivit förra inlägget mumsade Atos i sig halva frukostmålet.
Nu har han mumsat i sig den sista halvan av det. Så ett mål idag igen.. Det vill säga 180gram på hela dagen. Plus lite vatten som är i matskålan. Då hans mat blötläggs och han måste ha vatten i sig och de måste synas att se är vätska i och runt om maten, så det inte blir torrt. Om ni förstår mig rätt.

Imorgon ska jag ringa veterinären och kolla upp lite saker, som inte stod med på lappen. Så jag får veta allt som jag undrar över och kan lugna ner mig.

Men nu ska jag sova en stund, förflytta mig från soffan till sängen i någon timme. För jag ska morgon mysa i soffan, med Atos, tv och frukost efter första promenaden om någon timme.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: