justbeccca

Man blir ju...

Kategori: Allmänt

Tror jag aldrig någonsin kommer sluta förvånas över folk i denna stad.
Killarna delar tjejer.. Andra tror de är raka och ärliga när se i själva verket har stått och ljugit och försökt inleda en ny vänskapsrelation med en massa skitsnack. Ne, Karlstad kommer aldrig sluta förvåna mig tror jag.
Dock är det egentligen en trevlig stad att bo i, så länge man tar reda på vilka ens vänner är. Vilka som är falska och vilka som inte är det. Ska jag va helt ärlig trodde jag man växte upp och tag ansvar för sitt handlande. Men icke, där hade jag fel.

Sedan måste jag även påpeka att jag vet två som läser min blogg inte är ett dugg smarta. Ni går seriöst in och läser min och dagen efter har ni skriver mer eller mindre exakt samma sak. Hade ni varit smarta hade ni väntat ett par dagar eller en vecka innan ni skrivit något. Men vissa har ibland ingen egen fantasi och kan verkligen inte skriva egna saker. Så jag och min syster Josse som även råkade ut för detta igår med en av dem, ska göra precis som de andra. En av oss ska skriva något och sedan ska den andra gå in och kopiera detta. För de är ju tydligen så detta går till. Haha

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova igen. Sov 3 och en halv timme på eftermiddagen innan vi åkte och firade Josse. Där va vi i tre timmar och sedan tog Atos och jag en koppelfri promenad på 30min i regnet. Kanske inte den smartaste idén jag haft idag, men de kändes bra just då. De va skönt att röra på sig och ute var de skönt också. Men när vi väl kom in så återfann sig förkylningen.. Så nu blir de natten!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: