justbeccca

Idag igen

Kategori: Allmänt

De blev vårväder idag igen. Dock på eftermiddagen, men promenaderna på förmiddagen var lika sköna ändå. det var ju visserligen bara plus 1,5 grader vid lunch när de var Emil promenaden. Men skönt va de ändå.
Kaffe och prat hos Alexandra och David M och sedan hem och plugga. Va ju menat att jag skulle till Josse men hon va dunder förkyld och jag håller på att bli av med min, så jag är inte så pigg på att åka dit och bli dålig igen.
Men kanske tar en tur dit efter pluggandet ändå, ska försöka bli klar med två uppgifter så Josse får boken.
-
Ikväll blir de nog Glada Ankan med några vänner för att kolla på David Ms bror och bästa kompis som ska uppträda. Så är jag itne för trött så blir det med dit, men de ska uppträda 23.15.
-
Nu ska jag återgå till pluggandet så man blir klar med uppgifterna innan klockan är allt för mycket.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: