justbeccca

Blir ju sugen

Kategori: Allmänt

Har varit hos Alexandra och David M nu på kvällen/natten och haft de mysigt med dom och Rebecca. Våra samtals ämnen vandrar från religion till det mest ointressanta som varit idag: kronprinsessebarnets födsel och sedan vidare till sex. Det sista vi pratade om var dansfilmer så när jag kom hem va jag bara tvungen att kolla på lite klipp på youtube från några av dem. Man kan ju inget annat än att bli sugen på att börja dansa igen. Känslan av rörelse och musik som klaffar på det mest perfekta sätt finns det inte.
-
Nu sitter jag och tittar på massa valpannonser och en massa uppfödare. Kände tidigare idag nu när vårkänslorna kommer krypande att de skulle allt vara kul med en till liten knodd här hemma att träna och greja med i sommar. Men är inte helt säker på att Atos är redo än, inte David heller för den delen. Även om jag skulle/har fått bra erbjudanden så måste alla vara redo. Inte bara en, som många tror. Skulle aldrig i hela mitt liv heller köpa en hund för att jag får err bra erbjudande, absolut inte om jag inte ens vet vad de är för ras. Då menar jag renrasiga hundar, där uppfödaren är seriös och personen som köper hunden tror det är en helt annan ras för den har inte varit ett dugg intresserad.. Vet att de hänt och händer allt för ofta..
-
Nu blir de natten här, måste sova lite innan den nya dagen med alla måsten ska infinna sig.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: