justbeccca

Bestämt!!

Kategori: Allmänt

Så jäkla skönt att de är bestämt nu att jag ska övningsköra under våren/sommaren på MC med Håkan. Ska få låna Pilles röda suzuki. Så underbart!! Jag ska äntligen få mitt efterlängtade MC kort :D Tror ni jag är glad och lycklig?!
Så i sommar ska Atos åka i pappas(Davids) mazda RX-7a och va cool medans mamma(jag) ska köra MC. Jag tror denna sommar kommer bli perfekt om jag ska vara helt ärlig.
Just nu längtar jag mer än någonsin och det känns som evigheter tills dess. Men de handlar om någon månad.
-
Nu har Atos och jag varit på våran otroligt sköna vår promenad och vände när vi kom in och gick till Carro för kaffe och balkong mys med henne och Josse.
-
Nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på film eller tv har inte bestämt mig än vilket de blir. Men när de gäller filmvalet står de mellan Hundhotellet och Underdog. Köpte dom igår och jag har redan sett hundhotellet, men de är en sån film man ska ha hemma. Som jag sa till Alexandra igår, vissa filmer ska man ha hemma.
///Becca

Kommentarer

  • Pille säger:

    Klart det blir gött😊 idag tog ja å hämta Bosse så åkte ja premiären! Fan va gött å smattra i solen! Det blir nog ett bra år detta!

    2012-02-26 | 21:22:33

Kommentera inlägget här: