justbeccca

So happy:-)

Kategori: Allmänt

Är så jäkla glad över att snön äntligen kom hit till oss. Det började snö igår sen eftermiddag och håller fortfarande på. Har hittills fått lite mer än en decimeter, men de kommer mer :-)

Eftersom atos och jag älskar snö, så höll vi oss vakna igår kväll tills natten, vid kvart i tolv blev de lek med Alexandra och Prinsen på en grusplan vid dom. En helt orörd grusplan och två jätte glada vovvar. Ni kan nog själva gissa hur det såg ut när vi gick där ifrån. Hehe med oss hade vi två mycket nöjda hundar, vi var på planen i cirka 45-50minuter och det kändes som vi precis hade kommit dit när vi skulle gå.
Kom hem och somnade som två stockar här hemma. Atos är fortfarande sliten och sover, fast han har varit vaken och lekt lite i snön med mig och tagit en promenad(men blir mer en lekpronenad). Sedan kom Tyra och Charlie och då blev det lite lek och frukost. Men tog inte många minuter innan atos kastade in handduken och gick in och la sig i din säng.

Nu blir det att kolla på mysteriet på greveholm som jag missade imorse och mysa under täcket.
Nu känns allt bra, David är hemma igen från våra sovande veckor isär. Men även nu när jag sitter i mitt hörn i soffan och tittar ut mot gatlampan så ser jag hur det snöar. Det är då allt är som det ska va :-)
///Becca

Kommentarer

  • Big sis' säger:

    Var ute med Kexas förut och han studsa fram och började gräva och leka med en sten under snön;-) Som du ser har jag bytt bloggadress, FYI! Kram

    2012-12-05 | 13:52:44
    Bloggadress: http://avenjagarenidiot.wordpress.com
  • Lina säger:

    Men va go Atos!! :D

    2012-12-05 | 22:42:50
    Bloggadress: http://mineforlife.blogg.se

Kommentera inlägget här: