justbeccca

Vad är sömn?!

Kategori: Allmänt

Tror ni jag kommer kunna sova efter denna dag?
Min hjärna går på högvarv och många frågor. Men hoppas på att några av dessa frågor kommer jag kunna få svar på imorgon. Ska ringa lite samtal då, för att få saker mer klara.
Kan säga så här, detta var inget jag riktigt förväntade mig.
Sitter just nu och kollar på utbildningen och verkligen funderar på om det kan vara värt att ta den. Jag är ju såååå sugen på det!
Men jag säga så här, min syster skrev för några dagar sedan på sin Facebook: "livet blir vad DU gör det till, finns ingen annan än DU själv som kan påverka det!". Jag kan inte mer än att hålla med henne.

Nej, nu borde jag göra något mer vettigt för att trötta ut mig själv. Läste ju ut min bok igår, så man kanske skulle börja på den andra boken. Har även städat lite smått för att hålla mig i något normalt tillstånd för kunna kommunicera med David sen när han kommer hem. Hehe
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: