justbeccca

Ullared

Kategori: Allmänt

Spenderar några timmar på Ullared med nästan hela familjen, bara Johanna och Nille som inte va med. Fann lite saker som fick följa med hem. Kan skriva imorgon om vad som köptes, då vi åker hem imorgon och då ska ju allt packas upp och så.

Igår va mamma, jag och Carro inne i Falkenberg och gick runt i affärerna och kollade och handlade lite smått. Efter någon timme kom David in också.
På kvällen kom Josse och Håkan och då grillade vi ocj jag körde Target träning med Atos mes störning av andra hundar och människor på nytt träningsställe. Sedan lärde jag Baily Target, super duktig. Han fattade snabbt vad de va som skulle göras. Tillsist lärde jag Texas också Target. Super duktigt han med, men lite segare inlärning på honom. Han är lite som Atos, tycker man kan komma till honom istället för att han ska komma till mig. Men alla tre var super duktiga. Vi tränade nostarget med Target pekpinne. Bollen på den är större för att göra det lättare till att börja med för hundarna.

Natten sov vi hos Davids pappa och jag kan bara konstatera att alla andras sängar är gudomligt sköna, men det kanske är för att de inte står hemma hos oss. Hehe

Nej nu blir det fortsätta vara social och dricka lite kaffe:-) ha en fortsatt trevlig helg alla! :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: