justbeccca

Tandläkaren

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemkommen från tandläkaren, som ligger två gator ifrån mig. Så jag genar genom en gård så är jag framme hos tandläkaren.
Det gick super bra, jag hade visst inte så dåliga tänder som jag trodde. Med tanke på alla tabletter jag gått på under tre års tid och min salivproduktion inte funkat i princip alls, så trodde jag mina tänder egentligen bara skulle trilla isär. Men ne, jag hade på början på två hål men de va så otroligt små så det var inget att oroa sig över. Hon tyckte jag var duktig som borstar tänderna både kväll och morgon och använder tandtråd(det bästa någon på denna jord skapat till människan). Hon tyckte även det var bra att jag slutade använda listerin, då listerin inte alls är bra överhuvudtaget. Jag skulle i såna fall köpa en annan på Apoteket. Som jag faktiskt ska iväg och köpa sen tänkte jag. Så den finns hemma, då jag är ganska noga med mina tänder. Ska även sluta med mycket socker produkter. Försöka hålla mig till helgerna med sånt, tänder är ju något du ska ha hela livet och de blir rätt sååå jävla dyrt att dyra ut dom. De pengarna kan jag lägga på annat.

Trion är även samlad, sedan 07:40 i morse. Tre gladfisar, avslappnade i soffan:-) tänkte träna Atos lite strax. Sedan ska jag nog testa en sak med Tyra och Charlie. Pallen är lite för hög för dom att kunna lära sig på just nu. Så vi tar en annan sak.
Skriver nog sen om hur det gick :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: