justbeccca

Hemligheter

Kategori: Allmänt

Idag fick jag veta att på måndag börjar mina kurser som jag sökte i våras. Ska bli skönt att komma igång igen och vara ytterliggare ett steg närmre framtiden. Denna gång är det fyra kurser:
Företagsekonomi B
Entrepenörskap
Historia A
Geografi A
Jag är ytterst nöjd med mina kurser och ser fram emot nästa vecka. Nu börjar allt bli som det varit, allt återfår till det normala.
Mina älskade daghundar börjar trilla in en efter en. Så snart är allt igång igen.
La även idag ut annons på blocket för att ta emot fler hundar. Så det är bara att vänta och se hur det går.

Under kvällen brann även ett av hunddagiserna som finns i stan ned. Tankar går till dessa ägare till dagiset men även de drabbade hundar och ägare till hundarna. Hoppas det kommer upp en tillfällig lokal åt er.

Kan även berätta så pass mycket att jag sitter på en hemlighet, som om några veckor kommer visa sig hur det blir. Hihi Alla har vi hemligheter som vi inte direkt delar med oss. Men med tiden kommer det att visa sig:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: