justbeccca

Fart blev de

Kategori: Allmänt

Igår la jag ut min första annons på doggywalk/dagmatte och idag la jag ut en till fast i en annan kategori på blocket.
Kan konstatera att än så länge var detta en smart ide, två ska träffas en på måndag och den andra så snart som möjligt.
Sedan var det en som ville ha lite mer information och skulle fundera. Tillsist var det en som var ute i god tid inför hösten. Än är inte dagen slut! :-)
Men som jag säger till ägarna, vi ska träffas först för att sedan bestämma hur det blir. Då jag tycker det är ytterst viktigt att det känns bra för både mig och hundägarna.

Så min dag idag har faktiskt varit toppen ända sedan jag slog upp ögonen. Den enda nackdelen är att vi nog inte kommer iväg till Göteborg helgen den 24-26. Men då ser jag något annat positivt på det, jag sparar pengar.
Jag tror även jag borde köpa utbildningen jag funderar på, men mer eftertanke krävs. Köper jag den, då har jag inte råd att köpa en till hund. En till hund vill jag ha, för att kunna träna mer aktivt. Men ja mitt dilemma är ju faktiskt utbildning eller hund?!
Någon som vill sponsra mig med sisådär 7000kr? Då kan jag göra både och.

Atos har idag umgåtts med alla sina kompisar, utom Tyra och Charlie.
Idag kom Josse, Eveline och Carro kom på kaffe och med sig var hundarna. Sedan blev de en tur till rastgården med hundarna. Nöjd Atos befinner sig hos Josse, Håkan och Carro nu.
Nej nu ska jag återgå till samtalen och mina funderingar.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: