justbeccca

Beroende framkallande!

Kategori: Allmänt

Efter mitt sista inlägg igår så började jag läsa boken, dock i soffan. Kanske inte den smartaste idén, då jag fastnade i bokläsarvärlden. Jag har aldrig riktigt uppskatta den världen förens nu. Nu har jag funnit en författare som skriver riktigt bra böcker.
Men för att göra historien lite kortare, jag blev sittande i soffan med boken i högsta hugg till klockan 03:19?!?!
Strax över 100sidor och tio kapitel längre in i boken insåg jag att jag har lite mindre än 200sidor kvar av boken. Men jag tänker njuta sista delen av boken och sedan på börja nästa bok som Lucy Dillon skrivit.

Men det som faktiskt i natt verkligen blev en stor längtan efter är vintern. Vet inte om alla förstått det än, men jag älskar vintern. Det är den bästa och mysigaste årstiden. Visst alla årstider är mysiga och har som charm. Men det är något alldeles speciellt med vintern. Så när jag tittade ut genom fönstret blev jag riktigt besviken över att det inte små snöade över en vintergata.
Jag får väl helt enkelt vänta ett tag till på min älskade vinter tillsammans med mina böcker:-)
Atos älskar vintern lika mycket som jag, men det är nog för att våran första tid tillsammans var vintern och den vintern var speciellt:-)
Vilken årstid gillar ni mest? är ni Vår, sommar, höst eller vinter personer?
Om ni har djur, vilken årstiden tror du att ditt djur älskar?

Nu ska jag njuta av mina soppa, boken och tv i bakgrunden:-)
///Becca

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag gillar våren mest, helt klart. Precis när man kan ta av sig jackan och njuta av solen och att det börjar gå mot ljusare tider, vårstädning... Charlie gillar definitivt vår och sommar mest! Han älskar ju att ligga och steka i solen. Han gillar inte regn(höst) haha och på vintern så fryser han så om sina tassar, men en stund är det jättekul att leka i snön. Tyra gillar nog alla årstider tror jag, på sommarn då hon får bada och vintern får hon hoppa runt i snön och busa och äta snö ;)

    2012-08-08 | 20:59:28
    Bloggadress: http://mineforlife.blogg.se

Kommentera inlägget här: