justbeccca

Underbar dag!

Kategori: Allmänt

Haft en helt underbar dag och den kunde inte bli bättre än att de blev en surprise jobb intervju på Attendo Care för sommarjobb jag egentligen inte ens sökte. Men de ville ha mig och jag ska först och främst gå bredvid på två pass och sedan bli timanställd under våren och till sommaren bli sommarvikarier för de som ska ha semester och extra personal de dagar jag inte går på schema. Hoppas på att jag kommer trivas och allt kommer gå bra.

Annars idag har jag städat och myst med Atos. Även haft Carro och Josse hemma på kaffe och prat och Tobbe har varit inne några gånger hos oss. Jag bara älskar när de är så hemma.
Har även pluggat stundvis i dag, ska göra mer senare idag. Ska även försöka finna ork till att lära mig köra mazdan idag och under helgen. Då den gick igenom besiktningen igår och det är den bilen vi ska ha till veckan när audin ska in på lagning och lack av skrapningen som skedde för ett tagsen.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: