justbeccca

Torsdag:-)

Kategori: Allmänt

Oh idag är det torsdag och det betyder som vanligt att älsklings jobbvecka är slut. Vilket jag har längtat efter!
Imorgon är de långfredagen och de betyder åka MC med Pille och även försöka hinna till travet. Hihi

Igår efter att Lina hade hämtar Tyra och Charlie, så kom Josse och en stund senare kom Rebecca och Viktor och sist kom min David hem. Drack kaffe och pratade. Riktigt trevligt och jag tycker Rebecca hittat en bra kille.
Efter kaffet åkte Josse, Becca, Jag och voffarna till grusgropen och lät hundarna springa och leka. Casper och Texas fick även hästmötes träning. Gick jätte bra, Atos har redan accepterat hästarna och tycker de är roliga varelser. Hihi

Idag har atos och jag en Mysmorgon och ska strax åka till Emil och gå ut en sväng.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: