justbeccca

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Hade faktiskt ingen lust igår överhuvudtaget att blogga och som ni märkte så gjorde jag inte heller de då.
Men idag är jag tillbaka och kan uppdatera er först om gårdagen.
Hade trion från 9-15 igår, alltså var Tyra och Charlie här och ingen kunde va mer nöjd än Atos.
Strax efter två började vänner trilla in här hemma och de blev massor med kaffe och prat. Davids vän Johannes kom förbi och var en ängel och drog elen och kopplade in min nya bästa vän: tvättmaskinen. Dock så saknas behållaren till tvätt och sköljmedlet, så jag kan inte starta en maskin än:-/ men kanske senare idag:-)
Efter några timmars kaffe och prat så åkte jag, Becca och Josse till Bellevue för att gå i skogen med hundarna. Riktigt trevligt och skönt va de!
På kvällen när jag kom hem gjorde jag i ordning köttfärsås och kycklingsallad. Sedan kollade jag på DHW och åt honungsmellon, de satt inte fel kan jag säga. Vid elva träffade jag och Atos Josse en snabbis och vi träningslekte med honom. Gud så söt han är, jag svimmar nästan!

Idag har vi trion här igen, Atos lika nöjd som vanligt över att ha sina sötisar här. Vi har rätt nyss kommit in på en promenad på 45min. Så nu har jag tre tröttisar här hemma. Men ska strax ta med mig två av dem till Emil för en promenad på 30min. Idag ska Tyra och Charlie hem strax efter tolv. Så de blir tomt tidigare idag. Men Atos och jag ska till grusgropen senare idag för lite lek med sina grabbar. Men först så ska jag plugga. Nu ska jag dricka upp mitt te, så kanske mitt hals onda försvinner.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: